lördag 13 augusti 2011

Voltaren

Haha, ville bara säga att Voltaren är bra, punkt.
Nejdå , men ... jo det var faktiskt det jag ville säga, ointressant men...
Jag hade sån värk i ryggen igår, tror jag hade sträckt mig eller något... apropå de. Nu kom jag på vilken dålig kondis jag har! Haha, jag hade ju för ett år sen bestämt mig för att gå ut och springa och röra på mig..
Hmm, vad hände med det? Jo...det gick till spillo. Jag ska nog inte lova mig själv något sånt mer...

Tillbaka till värken i ryggen. Haha, tänkte säga att Voltaren är bra mot det. Det hjälpte på typ 2 timmar.
Hurra! Haha. Nu har jag inte värk längre.

Så...ja det va allt!
Orkar inte förklara hela dagen igår...haha!
Ni får världens snyggaste bild istället ;D



5 kommentarer:

  1. Tack så mycket!
    Hoppas du haft en toppenbra dag :)

    SvaraRadera
  2. sv; hehe tack ^^
    härligt härligt! :D
    allt bra idag då? :)
    kramis

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mkt du har också en fin blogg! :D Vad gör du?

    SvaraRadera
  4. sv; härligt härligt!
    allt är bara bra med mig också!
    kramis ♥

    SvaraRadera
  5. sv. Ja somarlovet gick väldigt snabbt :o < 3

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)