måndag 15 augusti 2011

Dag 8 - Pinsammaste jag någonsin gjort

Ja det finns en del saker som jag tycker är pinsamt...
En sak som händer ibland, är att jag blir helt röd i ansiktet när jag pratar med personer eller i klassrummet.

Två saker som hände på EUK var så sjukt pinsamt!
Första: Jag stod i kassan i hamburgertältet, och Rachel hjälpte mig. Medans Rachel hämtade det som kunden beställde, så frågade jag "Vad vill du ha för dricka?" med ett léende. Hon sa fanta, och jag öppnade kylen för att hämta en, men jag tappade den på marken. Jag trodde inte det var så farligt, så jag tog upp den igen och det sprutade läsk över hela tältet...jo, pinsamt
Andra: det hände också i hamburgertältet...fast då jobbade jag inte, utan Klara, Nadja och Linda jobbade.
De hade ingenting att göra, så det stod och pratade lite med oss. När vi kom ville dom ha en kram av mig, så när jag skulle krama en av dom, så råka jag stöta till besticklådan, så alla bestick hamnade i papperskorgen...
Jag menar, hur lyckas man egentligen ... blev utskrattad , och hon som stod där i kassan bredvid vart jättesur...förlåt liksom, inte meningen???

Haha, jaja ! :)

Tre oredigerade bilder ;)



7 kommentarer:

  1. SV: Åhh tack sååå jättemycket! You made my day! :))

    SvaraRadera
  2. Hejj!
    Var gärna med och tävla i min första dagens blogg och få alla mina läsare till dina!
    Allt du behöver göra står på min sida :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. fina bilder!

    sv. 7an! i en ny skola :s :)

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)