lördag 20 augusti 2011

Things will get better

Jag mår lite bättre än igår, det är bra!

Mamma sa att jag kanske ska klippa mig idag, och om vi hinner, så ska jag kanske färga håret också.
Jag fick ju hårfärg i födelsedagspresent :)
Så på måndag, kommer jag som typ en helt ny tjej , haha!

Vi såg på The Tourist igår. Den var bra, men jag kan fortfarande inte fatta slutet. Vi satt vid frukost bordet och diskuterade, men ... ja, om man ser den igen så förstår man nog lite mer :)
Jag älskar den, för att Johnny Depp spelar. Han är så rolig, speciellt sättet han springer på. Haha. Det gör en så glad, så man skrattar :)
Här är iaf. trailern :)

9 kommentarer:

  1. Vinnaren av goodiebagen med smink finns nu ute på bloggen! Klicka dig in här ---> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-sminket-fran-elf.html#comment & se om just du vann. Men vann du inte? Deppa inte! Det kommer upp en ny tävling redan ikväll, stay tuned!

    SvaraRadera
  2. Sv: Aha :(
    Jag ska nog bara ladda inför skolan... :)

    SvaraRadera
  3. Sv; haha tack :)

    Fint namn ;)

    SvaraRadera
  4. sv; tack så jättemycket, detsamma!
    Jo, känns verkligen som sommarlovet nyss börjat, hade inte tackat nej till några månader till :o

    SvaraRadera
  5. sv; åh tack, va glad jag blir :D och detsamma! :)

    SvaraRadera
  6. sv:thanks (;
    Går i sjuan. oukej,jag började för typ
    en vecka sedan :D

    SvaraRadera
  7. sv; aww bugar och bockar, tack ska du ha :')

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)