måndag 22 augusti 2011

ouuch!

Skolan började idag...det känns verkligen inte som det. SERIÖST!
Vi fick vårt schema idag, och jag blev lycklig när jag såg att jag hade sovmorgon på tisdagar och fredagar till 10.05! HURRA!!!
Men annars, jag är sjukt orolig hur detta år ska gå...

Äh, jag får lyssna på den här låten , då blir jag uppmuntrad!



Efter skolan var jag lite med Annelinn och Amanda, sen kom Ester och var med oss en stund.
Vid fem var jag helt plötsligt på Fyrishov bowling, och bowlade med Carro, hennes pojkvän Jonathan, Christoffer, Victor och Kristin :)
Det var kul, och JAG VANN, haha, säger vi.....jag bara fick minst poäng, men ... :P
Nej men imorgon börjar vi enligt schema på skolan...
Jag börjar iaf. sent, men jag slutar 15.10...

En till bild från Euk, på mig, Anastasija och Miriam :)

bara lite random
Om ni vill se vad för musik jag lyssnar på , så kan ni kolla på min spotify profil
genom att klicka här

2 kommentarer:

  1. ah, faktist..
    känns inte som vi haft sommarlov ens.
    tiden går så fort.

    SvaraRadera
  2. JAG HÅLLER MED! Sommaren gick....för....fort!!

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)