lördag 12 juni 2010

Vad vore jag utan er ?

Jag har sagt många gånger hur bra kompisar jag har, och nu skriver jag om dem som jag känt länge och fortfarande har kvar <3

Klara:
Min älskade underbara Klara. Vi har känt varandra sen 1an, men det känns som om jag har känt dej hela mitt liv...du är en så söt tjej, och jag är glad att ha dig som kompis.
Du är bäst!

Åsa:
Min ängel! Vi har känt varandra sen dagis, och än idag så är vi så bra kompisar!
Du är en stor del av mitt hjärta, och utan dig så vore mitt liv urtrist...
Du ska veta att du är en underbar tjej, och du är jättesnäll. Det är roligt varje gång vi är tillsammans...

Benjamin:
Min kära broder! Vi har känt varandra sedan förskolan, och vi är fortfarande vänner. Våran vänskap kommer hålla länge. Du är rolig att vara med (hela tiden). Vi ÄR och FÖRBLIR SOR-FAN! ;)

Josephine:
Jossan, vad vore jag utan dig. Du är en så vacker tjej, det ska du veta. Vi har alltid roligt tillsammans...vi får verkligen inte tappa kontakten! Älskar dig <3

Emanuella:
Vi har känt varandra sedan dagis, men tappade kontakten när du började gå på Källskolan. Tur var att du kom tillbaka i 6an! Du är en jättebra kompis, och jag så roligt med dig, och det ska fortsätta hela våra liv! Du är underbar <3


1 kommentar:

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)