lördag 12 juni 2010

Sommarloov!

Tyvärr han jag inte ta några bilder igår :(

Men huvudsaken är att det nu är SOMMARLOV!
Asså det känns verkligen inte som det...

Justee, vi åkte till biblioteket igår och då lånade jag ''Sagan om de två tornen'' och ''Sagan om konungens återkomst''...och det som är så bra är att man kan ha dem HELA sommaren :D
Jag har typ bara 90 sidor kvar i ''Sagan om de två tornen''...jag ska läsa dem i USA :D
Asså jag kan inte beskriva hur glad jag äär just nuu!!
Tänk att vi åker till USA nästa vecka :D men pappa åker imorgon :( det kommer kännas lite tomt -.-
Jaja...

Haha, igår så såg jag på ''Spiderman 3'' xD jag kan inte FATTA hur jag kunde tycka han var snygg... han var bara snygg när han var ond :P



Men det kanske bara är jag som tycker det....

Ha en glad sommar /Johanna\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)