tisdag 29 juni 2010

Solbränd!

Hej Allihopa

Tyvärr hinner jag inte skriva så långt heller...

Klockan är 01 på morgonen i sverige...

Men jag kan säga att vi har varit nu vid stranden och jag är helt RÖÖD!!
Jag läste Sagan om de två tornen (ganska långt) ...och badade inte så mycket

Men efteråt så åt vi på ''Chick-Fil-A''..jättegott vare ;)
Sen så gick vi på bio och såg på ''Toy Story 3''....
Den var JÄTTEBRAA!! Jag började NÄSTAN gråta på slutet... xP

Så nu är vi hemma och jag har precis duschat...och jag tror att vi
snart ska äta lasagn...

Imorgon fortsätter vår resa ner till Tampa :D
Så var beredda på att jag kanske inte kommer hinna skriva något imorgon, men vi får se...man vet aldrig vad som väntar... ;)

Jag ska försöka att bli fint brun...man vill ju inte komma hem till Sverige som en tomat :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)