tisdag 29 juni 2010

Hej o Gomorron

Jag hann visst skriva lite ändå :)

Vi ska snart åka till Tampa...
Ja....haha, det är typ det ända jag kan säga...

Juste...jag ser fortfarande ut som en tomat...speciellt på armarna och på benen xP
Själv tagit bilden...


Asså vet ni en sak?!!! Okej, det gör endel inte...

Inte inatt, utan förra natten så var det jätteläskigt
Det var som vanligt...jag låg i en säng, pappa hade lampan tänd och läste och
mamma sov (nästan)...sen så blev allt mörkt...och i en sekund tänkte jag : ''Vadå? Strömavbrott?!''...sen i nästa sekund så hörde jag en jättestarkt brummel (oskan), och pappa såg att det lyste till utanför...sen så kom strömmen igen....läskigt va!?
Inte tagit bilden...

Men det är tydligen ganska vanligt att det är sånt här väder här...
man ser typ blixtar varje gång det bara regnar lite grann...

Häromdan när det regnade och stormade så hade en JÄTTESTOR gren ramlat av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)