tisdag 22 juni 2010

Hej o Gomorron!


Här är våran bil ( tog bilden från mamma )
Den här bilden får nog räcka för idag xD

Vi är nu i St. Louise och har det jättemysigt, klockan är 09.54. Jättetrevliga människor vi bor hos. Jag sov jättebra inatt, men nackdelen är att jag inte mår så bra, jag har ont i halsen och ont i huvet, men det beror nog på att dem har air kondition.
Det är såå varmt här. Inne är det kallt och ute...ja vad ska man säga, det är stekhett!!

Vi ska till något museum idag tror jag, och sen bada.
Men man får nöja sig med att bada i pool, men när vi kommer till Jacksonville, då badar vi i ATLANTEN :D
ÅH vad jag älskar detta land, såå varmt och sköönt!

Har typ inget mer att säga

Ha det så bra //Johanna\\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)