måndag 21 juni 2010

Gomorron!

Gomorron allihopa!

Jag har inte så mycket tid, för vi har ganska brottom.

Nu är jag på hotellrummet i Chicago, och klockan är 7.00.
Det är jättevarmt här, typ 25-30 grader UTE!
Vi ska åka till St.Louis snart, och där är det 100F, och det är typ 30-35 grader, eller mer!
Det är såå mysigt häär!!

Vid Arlanda så var det typ nåt problem med Victors biljett, dem hade typ skrivit Liljeback ist. för Liljebaeck, elr nåt sånt...så vid inchecknings disken fick vi vänta i nästan 1 timme, men sen gick det bra.
Vi flög med Continental, och på flyget fanns det TV. Jag såg på ''Little miss Sunshine'' ''The proposoal'' ''Legally blonde'' och ett serie avsnitt ''Cory in the house''. Sen efter 8 timmar var vi framme vid Newark ( i New York ), för att byta flyg till Chicago.
Jag är sååå trött på flygplan nu!!

I chicago skulle vi möta pappa på den STORA flygplatsen, men vi hittade inte varandra. Tillslut så hittade vi honom, och sen när vi skulle hyra bil så blev det MER problem. Vi åkte hiss flera gånger med alla våra stora väskor. Men när vi frågade en , så sa han att man skulle åka buss dit xD haha!
Och vet ni!! Vi fick välja bil också , och valde en jättestor.

Lägger upp bilder lite senare!

Ha en bra dag, för det ska jag ha :D //Johanna\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)