fredag 5 augusti 2011

helg!

Fredag...snart var det en vecka sen som EUK tog slut...
Tiden går så snabbt, jag fattar inte.

Om mindre än tre veckor så börjar skolan, usch, inte tänka på sånt nu!
Men ändå, man måste lixom få in det i sin skalle. Går inte.
Jag börjar åttan, snart går jag ut skolan. Fattar ni det eller?

Lyssnar på Glee låtar nu, snart kommer tredje säsongen ut, i september..
Då har jag nånting att längta efter när det är skola, så jag har nåt att göra på helgerna, kolla på Glee liksom, fatta va kul. Älskar den serien!

Känner att mina tankar bara röjer ut här , haha.
Idag kommer Jonatan och Linda, de ska ha fest imorgon här, en hejdåfest..
De flyttar till Usa snart, och idag flyttar Klara till Göteborg. Åh! Känns som alla försvinner!
Men det är bara tre stycken, men...åh jag vet inte :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)