fredag 19 augusti 2011

Dag 9 - En perfekt helg för mig

det ska jag ha nu..nästan

Förkylningen har tagit sin plats i min kropp igen, och jag kan säga att den verkligen inte är välkommen!
Orkar inte vara sjuk nu. Sista helgen på sommarlovet...:(
Suck...
Jag ska ta och gå ner och göra te till mig själv, ta alvedon och nässpray. Sen sitta och dega framför tvn, och försöka sova.
Inte alls en perfekt helg...nu rinner näsan, ska ta och leta reda på nässpray.

Hoppas ni mår bra iaf.? :)

jag tar lite bilder från amanda, hehe ;)
från EUK



4 kommentarer:

  1. tack så jättemycket fina du. behöver såna där kommentaren kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket fina du :) detsamma! hoppas du får en fin dag
    kram!

    SvaraRadera
  3. Dagens blogg vinnarna har lottats ut!
    Kolla om du blev en av dom, om inte anmäl dig igen och hoppas på nytt! :)

    SvaraRadera
  4. SV: Åh! Tack :)) Väskan är köpt på RockZone i Gamla stan! :)) ^^

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)