lördag 28 maj 2011

äntligen kan jag skriva igen

Jo, jag har inte haft tillfälle att skriva här på bloggen.
Men det har inte hänt så mycket speciellt, så jag har inte vetat vad jag ska skriva.
Nu är hela skolan klar! Okej, vi har skolavslutning om två veckor, men alla läxor och prov är klart! :D

Nästa vecka och veckan därpå är nog terminens skänaste veckor!
På måndag har vi sovmorgon, och vi är lediga torsdag och fredag och på måndagen veckan därpå.
Sen på tisdagen så har vi vårfest, och onsdagen en vanlig skoldag, och på torsdagen : SKOLAVSLUTNING!
Och sen på söndagen bär det av till Ribbingebäck för SJUANS LÄGER! :D
Vi ska till grönalund på onsdagen sen. :D
Asso vilken bra start på sommarlovet säger jag bara :D

Vi köpte tredje Narnia filmen igår, så nu har vi alla tre! :D
Jag älskar verkligen de filmerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)