onsdag 6 april 2011

skola...

Skola, skola, skola...
Från börjar av höst terminen så var det kul. Då var t.om schemat bra!
Nu efter jul, så slutar jag tre varje dag, förutom torsdag, då jag slutar fyra!
Och 7b slutar ju typ 12.40 eller nåt -.-'
It's so unfair!! 
Så veckorna bara går och går, inget speciellt händer. Men om två veckor är det påsklov! Åh så skönt!
Efter påsklovet så har vi nån gång en friidrottsdag...och vi har vårfest, och massa lediga dagar.
Den 25 maj har vi vårkonsert, sen typ i juni är det sommarlov.
den 11 juni ska jag på sjuans läger :D

Nu har vi någon högläsnings tävling, man ska välja en text i en bok, som man läser upp för klassen. Den som läser med mest inlevelse vinner, och kommer till final.
Haha inte föra att jag satsar så långt, men jag vet exakt nu vad jag ska läsa. Ska bara öva lite på inlevelsen (:

Haha, det här är verkligen jag P:

Oj vilket långt inlägg... P: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)