söndag 10 april 2011

gamla minnen, alltid roligt

När pappa filmar så kan det ibland vara irriterande. Men nu ikväll märkte vi att det är verkligen värt det!
Vi kollade på gamla filmer, när vi var mindre.
Så otroligt roliga vi var, och söta :D

Haha, ett roligt citat jag sa ofta.

Carro: "Johanna, vart är vi någonstans?"
Jag: "här!"

Eller när jag blev arg så vände jag mig med ryggen mot, och ibland sa jag "men, aa, jag vill inte...höra dig!"

Mamma: "Men du Johanna, vem bor i ditt hjärta?"
Jag: "Han som bor där fyller år mamma"
Mamma: "Vad heter han som bor i ditt hjärta då?"
Jag: "Han ska bo i mitt hus mamma"
Mamma: "Men gumman, vad heter han"
Jag: "Han...han ska bo i mitt hus mamma"

Haha, ja, det var tider jag inte kommer ihåg. Tack pappa och mamma för att ni filmat (:

Gammal bild på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)