måndag 18 april 2011

Awesome helg

Hejhej!
Nu är det påsklov då!
Förlåt att jag inte skrivit något, men jag har inte hunnit, och kanske glömt bort det.
I alla fall, så har jag haft en så awesome helg, fast det hande lite grejer som inte va så awesome.
I fredags efter skolan så var jag med Åsa och Rachel, hemma hos Åsa (:
Fy va kul vi hade där! Vi vakade kladdkaka och ja...lite annat (:
Vi åkte sen till ungdomsmötet. Jag gick fram för förbön och var där framme i nästan 30 minuter, eller kanske mer.
Härligt var det i alla fall.
I lördags hade Fanny en fest, ungefär. Vi spelade bowling, sedan gick vi till Fyrisån och åt mat & fiskade där.
Efter det gick jag, Åsa, Vivi och Emma på stan en stund, sen åkte vi buss hem (:
Åsa och jag stack till Klara, sen till Grand!! Där hände det massa saker som inte va så kul, men om man tar bort det så var det en trevlig kväll.
Igår blev jag super förkyld och det har inte släppt än. Men vi såg på The fellowship of the ring (för er som inte vet, sagan om ringen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)