måndag 14 mars 2011

Om jag har tråkigt? JA!

Är du lycklig? njaa, inte nu, förkyld ju -.-
Är du uttråkad? tror ni kanske missade inläggs rubriken...
Är du ledsen? bara för att jag är sjuk
Är du italienare? ja! haha skoja, nej det är jag inte
Är du gravid? nej!!?
Är du full? absolut INTE!
Är du en cooling? ja det är jag :D
Är du från Irland? nej det är jag inte :P
Är dina föräldrar fortfarande gifta? såklart dem är, de älskar varandra :D


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ingen aning faktiskt
Har du nånsin blivit sårad? alla har väl det?
Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? har hänt :)
Har du haft en hemlig beundrare? ingen aning :)
Är du kär? det ni ;)
Vill du gifta dig i framtiden? ja, det vill jag :)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? ja, kärlek?
2. Hår eller ögon? ögon!!
3. Katt eller hund? hund såklart :)

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästa vänner såklart!

5. TV eller Internet? internet såklart :)

6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi! Om man kommer hem till oss, är det alltid pepsi som bjuds som dricka :)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? eeh, jag du... :P

8. Pengar eller lycka? lycka ALLA gånger :D

9. Dag eller natt? dag såklart :)

10. MSN eller mobil? mobilen!!

 ”Har du nånsin…”
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? eh nej?
Brutit ett ben? nej faktiskt inte, jag är lyckligt lottad med sådant. Bara stukat foten två gånger :)
Gjort nåt du ångrar? det har väl alla?
Hoppat Bungee Jump? JA! haha nej såklart jag inte har! vågar inte :p
Ljugit för någon du tycker om? njaa, inte vad jag vet?
Ätit en hel tårta? nej usch, gillar inte tårta tyvärr, grädde får mig att må illa!
Gjort bort dig offentligt? ja, det är normalt för mig och Rachel :)
Gråtit när ett husdjur dog? ja ;(
Velat försvinna? Mm, från jorden, och komma till himlen!

Vad såg du på tv sist? heh, vet inte :P
Vems blogg läste du sist? min kompis Josephine
Vad åt du sist? en prinskorv haha!
Vem pratade du med sist? face to face var mamma, på chatten Amanda :)
Vad sa du? eh, minns inte :P
Vem ringde du sist? KLARA :D
Vem messade du sist? Klara :D
Vad läste du sist? take off
Vem kramde du sist? mamma eller pappa tror jag
Vem bjöd du sist på något? kommer inte ihåg hehe
Vad köpte du sist? kommer inte ihåg

post signature

1 kommentar:

  1. gillar din blogg johanna ! :D <3 krya på dej <3 och svara på mitt fb medelande !

    saknar dig sötiz
    Kram Rachel Den flummiga typen ;P<23

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)