onsdag 16 mars 2011

hur länge ska detta pågå?

Tredje dagen hemma sjuk!
Mår inte bättre än igår vill jag säga!
Ska nog stanna hemma hela veckan ut för säkerhetens skull! :/

Vill ju gå på ungdomsmötet, så det bästa är nog att jag stannar hemma på fredag från skolan, så går jag på mötet sen på kvällen...så har jag liksom vilat resten av dagen...

Vet inte vad jag ska göra idag...jag har liksom varit så smart och lämnat alla läx böcker i skolan så jag kan inte plugga någonting. Jag har frågat Klara om hon kan komma med dem, och hon sa att hon kanske kunde det. Hoppas bara du kommer ihåg det Klara!

Inget mer att säga nu, men be för mig. Har feber och en väldans jobbig snuva, och ont i halsen + hosta!

Det här är rätt så mycket jag just nu!

2 kommentarer:

  1. :((( krya gumman <3
    miss yahh ! // kramar och pussar från david Karlsson <3




    HAHHAHAHAHAHA nerå johanna driver det är Rachel :PPP <3 ahhahahhaha xd

    SvaraRadera
  2. HAhaahh jag glömmde böckerna 0:)!! HEhehe

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)