lördag 19 mars 2011

Helg!

Jag skrev inget igår för att jag gick till skolan och var med Rachel efter skolan.

Det var verkligen en rolig dag igår!
Först på kemin så blandade han (magistern) vatten med natrium, och det sprängdes!
Haha, såklart, men det var kul :P
Vi hade vikarie också de tre sista lektionerna.
På svenskan hände inget speciellt, vi bara gjorde huset. På biologin så hade vi kul, satt med Rachel. Vi flummade faktiskt inte, vi lärde oss någonting för en gångs skull.
Sen på so lektionen gjorde vi ett förhör på väder typ. Jag har ju missat hela veckan, men han plugga lite i torsdags, fick information av Rachel :)
Vi gjorde också stenciler, och fick sluta tidigare.

Efter skolan gick jag och Rachel hem till mig och gjorde en video om 10 saker vi irriterar oss på.
Jag vill lägga ut den, men får inte av Rachel :/

jaja, ska tjata mig till det :D

Den här bilden får duga ... tog bilder igår, men min kamera är slut på batteri -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)