lördag 26 mars 2011

Eric & Molly flyttar ihop

Nu flyttar Saade och Molly ihop


Nu blir Eric Saade och Molly Sandén sambor.
I veckan köpte de en lägenhet i Birkastan i Stockholm.
– Är så lycklig, skriver Molly Sandén på sin Facebooksida.
Eric Saade, 20, har bott i andrahand i Stockholm i ett och ett halvt år. När Nöjesbladet träffade honom dagen efter vinsten i Melodifestivalen var han mitt i sökandet efter en bostadsrätt.
– Vi ska gå på visning i morgon. Läget är det viktigaste, sa han då.
I onsdags slog han och flickvännen Molly Sandén, 18, till på en lägenhet i i centrala Stockholm.
– Har varit på säkert 90 visningar sedan i somras, och nu hittade jag äntligen min drömlägenhet! Den ligger högst upp på världens mysigaste gata i Birka stan! Är så sjukt lycklig, skriver Molly Sandén i sin blogg. Pojkvännen är också nöjd med köpet.
– Vi har precis köpt en lägenhet i Birkastan! En dröm!!!!, skriver Eric Saade på sin Facebooksida.
Paret flyttar in den 18 april, enligt Molly Sandéns blogg.

Haha, kände att det va viktigt att veta P:
Folk har trott att de inte är tillsammans.

1 kommentar:

  1. Vad söta de är! <3<3<3<3
    Jag älskar de båda två de är det bästa paret! ♥♥
    Det är jättekul att du flyttar ihop! :) ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)