måndag 21 mars 2011

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Jag hoppar över dag 10, orkar inte vänta tills min kamera laddat klart. Det var att jag skulle ta kort på vad jag har på mig idag, men jag kan säga istället. Vita jeans, med en brun tröja, och svart tröja över.

Dag 11, någonting jag oroar mig för. Ja, det är väl mest jorden undergång. Man vet aldrig när den är. Fast så rädd är jag inte.
Okej nu ska jag göra en liten diskussion om det.
Jordens undergång.
Ja. Vissa tror att det är den 21 december 2012. Fast, jag har en känsla av att det inte kommer vara då, men ändå, för att typ många säger så. Men jag vill ju gifta mig och göra en familj först. Jag är inte alls rädd för att jorden ska gå under, det kommer hända.
Varför är jag inte rädd då?
Jo, för det står i bibeln att Jesus ska komma tillbaka snart och hämtar oss, och jag vet att jag är en av dem. Mitt liv tar inte slut när jag dör, för jag lever i evighet.

Jag har inget liv nu...jag har skrivit värsta långa inlägget som säkert ingen läst. Men om ni läst det uppskattar jag det verkligen.
Om det är någon som läser min blogg så är det också helt fantastiskt!:P
hahah

för att prata om något annat.
kolla den här videon :D


den är bara 21 sekunder, det orkar ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)