lördag 22 januari 2011

ungdomsmötet!:)

Det var så härligt på ungdomsmötet igår!
Anthon pratade om att om man har en dröm som man vill göra i livet, så ska man fortsätta att tro att man kan göra den!
Sen skulle vi gå in till kyrksalen och sjunga lovsång och be, och direkt när jag gick in i salen så brast jag i tårar för ingenting! Hon som bad för mig sa att det var den Helige Ande som kom över mig när jag klev in i salen. Det var så härligt!

Såhär såg jag ut i håret igår...har inget smink på mig när jag tog bilden :P

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra!

post signature

1 kommentar:

  1. Ja, jag hörde att ni skulle ha bön och lovsång efter mötet! Så härligt!!! Önskar att jag kunde ha varit med jag med! Men jag har iaf fått ett litet referat av predikan här på morgonen. Så bra :)

    Ha en härligt dag!

    /Maria (Anthons fru)

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)