lördag 15 januari 2011

Sorry for no writing yesterday!

Jag hade jättekul igår! :)
Okej, skolan kanske inte var så kul, men lite...jag skämde ut mig totalt på biologi lektionen!
Jag blir så röd varje gång jag skrattar, och jag skrattade åt en sak läraren sa (hela klassen gjorde det btw), och så kollade alla på mig, och då måste jag varit jätteröd, för att alla såg chockade ut, haha!
Vi pratade om typ temperatur i kroppen, så frågade jag om att bli röd i ansiktet beror på temperaturen...och lite berodde det på.

Efter skolan så var jag med Rachel, Klara och Sarah. Vi gick först hem till mig för att jag skulle byta om...och det gick ju bra -.-
Sen gick vi till Klara, så hon kunde byta om...efter det fick vi skjuts till Sarah, dit vi egentligen skulle vara från ända början...hehe!

Sen var det ungdomsmöte, och ja, jag hade kul där :)
Bara för att, så visar jag en bild som jag tagit med min kamera! :P

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)