tisdag 25 januari 2011

KUL! :)

Hejhej!
Tisdag redan.

Igår var jag på cellgrupp, och vi hade ett mini-spa!
Riktigt mysigt...men jag gjorde ingenting förutom att måla mina naglar. Ville hellre umgås och prata istället.

Idag på skolan besökte vi stadsbiblioteket...asså, kanske lite onödigt att åka dit. Kunde typ redan allt hon sa.
Jag hade tänkt att låna en bok, men jag har inte lämnat in mina böcker jag lånade i somras, som skulle vara inne i augusti, så jag kunde inte låna någon bok.

Men jag dör inte för det, för jag läser redan en bra bok. Slutade läsa Upptakt i Wien, för att den gick lite segt, så nu läser jag Som maskrosfrön för vinden
Såg att den fanns på film!
MÅSTE SE!!

Här är trailern på filmen!
Ååh, vill se den nu!!!



post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)