söndag 16 januari 2011

Bara för att jag har tråkigt

100 frågor om mig, och jag kommer INTE svara på alla!!
01. Fullständigt namn: Johanna
02. Ålder: 13
03. Vart bor du: Uppland :P
04. Bor tillsammans med: Mamma, Pappa och lillebror
05. Husdjur: 1 hund, Leia
06. Färg på ditt hus: Orangeröd typ...
07. När är du född: 17 juli!
08. Klass: sjuan! 7A!
09. Vilket år tar du studenten: 2016 eller nåt tror jag :P
10. Något jobb: neej, haha
11. När gick du upp i morse: 8.20 typ...
12. När ska du sova: jag vet inte när det kan bli...
13. Duschat idag: jaa :)
14. Kramat någon idag: japp ! :)
15. Pussat någon idag: nej??
16. Vad har du ätit idag: mat??
17. Dagens klädsel: orkar inte rabbla upp det...
18. Dagens smink: mascara och kajal (trodde jag skulle på mötet)
19. Dagens sötnos: det ni! :P Frodo kanske?
20. Dagens roligaste: ....ingen aning?
21. Har du många vänner: eh, om jag har :D
22. Hur många har du kysst: INGEN!
23. Vem kramade du senast: tror det var min syster
24. Vem saknar du: mest av allt Nadja!
25. Hur många har varit otrogna mot dig:
27. Har du pojk-/flickvän:
28. Vem pratade du med i telefon senast: Rachel :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Linda "oki ;) "

FAVORIT: 
31. Film: Alla tre Sagan om Ringen!
32. Låt: många!
33. Mat: har inte direkt någon favorit tror jag :/
34. Dryck: eh, cola?
35. Färg: blå, fast jag har mest svart på mig...
36. Tv-serie: har typ ingen favorit...
37. Stad: hmm, ORLANDO! :D
38. Land: Usa såklart!
39. Ämne i skolan: idrott, nääh, jag skojja xD jag tror det är Musik :)
40. Tv program: men jag vet ju inte ;o

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: ..? min bror
42. Personen du pussade: har inte pussad nån!
43. Gången du spydde: haha, år 2009 i november, när jag hade svininfluensa :P
44. Gången du grät: i morse, när jag var jättetrött
45. Pizzan du åt: igår, på Fridas fest :D
46. Gången du var i Göteborg: 3-5 december 2010
47. Gången du var i Stockholm: haha, längesen!
48. Gången du duschade: imorse
49. Gången du sov: klockan 8.29 imorse :P
50. Personen som såg dig gråta: eh, jag själv :P
51. Svart eller vitt: svart!
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa!
54. Tvspel eller datorspel: haha, inget av dem x)
55. Singel eller upptagen: vilken fråga -.-
56. Pussas eller kramas: kramas, :P
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: eh, ingen aning om va d e? :P
58. Ragga eller bli uppraggad: vilken fråga -.-
59. Big Brother eller Paradise Hotel: EH! INGET!!
60. Har du svart hår eller blondt: lite brunt...
61. Har du blåa ögon eller bruna: mörk mörk bruna ögon!
62. Choklad eller lakrits: båda :)
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca Cola tror jag
66. Pizza eller kebab: haha, kebabpizza x)
67. Randigt eller prickigt: randigt...
68. Älska eller älskas: båda mycket viktiga...
69. Leva eller dö: LEVA!!

ANTAL:70. Personer du älskar: ja, mina vänner, min familj och JESUS!
71. Personer du hatar: man ska inte hata!
72. Pojk-/flickvänner du haft: vilken fråga -.-
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: haha, ingen? isf. i olika sängar?? :P
74. Glassar du ätit på en dag: va?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: haha, ingen aning? Europakonferensen?? :P (ingen festival)
76. Gånger du haft minnesluckor: va??
77. Gånger du varit hög: FRÅGETECKEN?
78. Personer du saknar just nu: Nadja!
79. Gånger ditt hjärta brustit: har väl hänt.....vet inte? :P

VEM:
80. Vill du kyssa nu: vilken fråga -.-
81. Träffade du senast: av mina kompisar var det...många :P
82. Sjöng du senast för: mig själv :P
83. Hade du senast en msn-konversation med: Åsa tror jag :)
84. Spelade du tvspel med senast: haha...tror det var Klara! :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: mig! :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: eeh...ingen? :P
87. Förtjänar att dö: INGEN !!
88. Är söt: mina fina kompisar :)
89. Vill du sova jämte inatt: min nalle?? :P hahah x)

VAD:
90. Gör dig glad: uppmuntran! och fina komplimanger :)
91. Gör dig ledsen: eeh, sorgliga böcker och filmer :P
92. Vill du helst göra nu: sätta stop för läxor!
93. Önskar du att du slapp göra: läxor!!
94. Vill du ha nu: en kram!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: att det ska för en gångs skull bli frid på jorden
96. Längtar du till: det som är närmast är...att sova x)
97. Tycker du om dina betyg: vad jag tycker? hmm, kan bli bättre :)
98. Ångrar du i ditt liv: ingenting...
99. Är det bästa som hänt dig: JESUS :D
100. Hur mycket är klockan: 17.27


post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)