måndag 27 december 2010

Tappat rösten!

Det är så typiskt att jag ska vara sjuk innan något roligt!
Nu har jag typ tappat rösten, och det är TioElva om två dagar!
Men jag ska inte sjunga på onsdag, men på torsdag sjunger jag. På fredag så vill mamma att jag ska vara med mina kompisar, och jag är ju ny i ungdomskören, och kan säkert inte alla låtar...och jag är inte helt frisk heller, mamma säger att vi kommer stå på scenen länge, och det tror jag med faktiskt!

Jag fortsätter att drömma konstiga drömmar när jag är sjuk, men faktiskt, så drömmer jag aldrig drömmar annars. Det är inga mardrömmar, utan konstiga drömmar, och drömmar som jag hoppas kommer i uppfyllelse någon dag :)

Ni får ha en bra dag :)

haha, inte för att jag är expert på motorcykel och sånt, men det där är coolt :)
Men jag tror att det är photoshop :)
post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)