onsdag 22 december 2010

Jullov!

....och jag är ganska nöjd med mitt betyg!
Dem bästa ämnerna var Engelska, Musik, Bild och Slöjd, och dem fick jag B i.
Fast mamma är nöjd, och jag fick bibelversdiplom!
Nästa år ska jag göra bättre ifrån mig, jag har bara inte hängt med nu från början, jag har ju bytt klass, och min klass nu låg lite före min gamla klass förra året, och vi har repeterat lite från förra året, så jag har inte riktigt hängt med, men nu när jag är ikapp så kommer jag få bättre!
Förvånansvärt fick jag C i Fysik, och Spanska med, som jag tycker jag kanske fått lite bättre i.
Ska inte säga mer om mitt betyg!

Igår skulle vi skriva julkort till den personen man fick på en lapp, (anonymt)
Jag blev jätteglad för mitt, och jag vet vem du är som skrev ;)

Snart, om två dagar är det jul!
Bilden tagen med våran systemkamera :)
Jippie!

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)