torsdag 18 november 2010

TEst

lovar du att vara ärlig? ja
du heter: Johanna

smeknamn:
 Jojjo?

beroende av: sagan om ringen
vad behöver du mest just nu: klara!

vad tror folk om dig?
 vet inte

stämmer det?
vad får du oftast komplimanger för? mina rådjursögon, och kläder :P

hur imponerar man på dig?
 snällhet, och romantik!

brukar du skratta för dig själv?
 hah, ja det gör jag

var bor du?
 Sverige x)

trivs du där:
 Ganska
vad har du för mobil: w595 sony ericsson

nästa mål i ditt liv:
 resa till Nya Zeeland

hur svarar du i mobilen:
 Hallå
vem ringde du senast? Pontus x)
vad sa den du senast pratade med i telefonen: ses

antal timmar sömn inatt: typ 7-8 tror jag :P


brukar du komma i tid: ja...

när mår du bra:
 typ alltid
när blev du fotad senast: idag

hur känner du dig nu:
 Väldigt bra!!

vanligaste färg på dina kläder:
 alla färger :P mest svart

vad saknar du:
 USA!!

favorit dryck på morgonen:
 äppeljuice
när brukar du oftast gå och lägga dig: haha, 11 x)

är du blyg? ganska


tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa...

vad skulle du göra om du vore kille för en dag: fråga vem som gillar mig(tjejiga jag asså) x) elr vet inte :P
är du nöjd med ditt liv: ja det är jag väl

vad är det värsta du vet?
 att lyssna på dåliga låtar :P och få dåligt betyg
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? har inga pengar xP gjort slut på dem

vad längtar du till?
 mest så...helgen :P
har du bra vänner och äkta vänskap? JAAA DET HAR JAG!!
vad är det finaste du fått? Familj, och Klara och Åsa! :)

om fem månader:
 så....är det vår 2011 :P
om ett år? går jag i åttan

du samlar på:
 inget... jag har ett liv faktiskt :P

vem ringer du när du är arg/ledsen:
 Jesus :)

har du strumpor på dig nu:
 Ja
är det okej att gråta: såklart det är okej att gråta!
när grät du senast: igår :P, efter showtime :P

bär du glasögon eller linser:
 nope, har perfekt syn
vill du gifta dig: ja, alla vll väl det, men inte nu!
ha barn? eeh, jag vet inte :P kan inte bestämma nu....det vill jag väl
är du bra på att laga mat: aldrig lagat mat typ, lr på hemkunskapen så...är jag ganska bra :P
är du flygrädd: neejee!
tror du på ett liv efter döden: Of Course I do! :)
bor dina föräldrar tillsammans: jaa! :)
vilken ögonfärg har du: BRUN!
röker du: why should I smoke!!? It's bad 
for your health
vad är det viktigaste i livet? Jesus!! :) och familj och kompisar! mina bästisar är ju viktiga!

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)