måndag 22 november 2010

Man blir glad för kommentarer!

Hej!
Den här skoldagen var ovanligt ROLIG!
Jag fick många snälla kommentarer för mitt hår, och musiken var rolig!
Biologi provet gick väl sådär. Fast, jag kan ju göra ett annat prov bättre.
Jag har så många kompisar nu, och jag är mer frimodig i skolan :)

På biologin, så sa en i klassen "asså bin är så osmarta, att dem krockar in i fönster"
Då sa läraren " Men, är vi människor så smarta att vi kör på älgar och träd"
Eleven "men dem går ju på vägen"
Läraren "haha, träd? inte som i Sagan om Ringen"
Jag "OOOH!!!!!"
Haha!!

Hehe! På spanskan så ville jag läsa El Señor de los Anillos, och översätta det! haha, jag tänkte själv "johanna, vad du är desperat"

haha, jag är lite galen jag x))


Ville bara lägga ut en bild på mina gamla cupcakes, gillar bildkvaliten :)
post signature

3 kommentarer:

  1. Vad gött! :D
    Haha du är kanske lite beroende av Sagan om Ringen kanske btw gillar din blogg :P <3

    SvaraRadera
  2. hahaha!! de där på biologin!! "det är inte sagan om ringen direkt" xD haha! <3

    SvaraRadera
  3. asså...perfektionist -.-
    haha skojja :P

    men jag typ lyssnade inte så mycket, men hajjade till när hon sa Sagan om Ringen :P

    SvaraRadera

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)