söndag 31 oktober 2010

Öva!

Hej!

Jag övar på två sånger, Julstress och min låt jag ska sjunga på showtime!
Föresten, jag ska sjunga själv på showtime, så det är läskigt! :O

Jag märker själv att jag har blivit duktigare och duktigare nu i skolan!
På Spanska provet fick jag 98/104, och jag fick jättebra på Matte provet!
Vi har inte fått tillbaka SO provet än, men jag hoppas att jag verkligen fick bra där med!

I fredags gjorde vi ett Fysik förhör! Men jag själv, gjorde det som om det var värsta provet!
Vi skulle skriva om Planeterna, och så fick vi välja mellan Årstider och Tidzoner.
Men jag tog alla tre, plus Månens Faser!
Duktiga jag!

Snart, om tre dagar är det YOUTH! :D
Imorgon, ska vi i min cellgupp åka till Livets Ord och pynta till Youth! :D

Åh vad jag är taggad!

Hehe, mitt längsta inlägg på länge!
Men jag hade mycket att säga :)

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)