fredag 27 augusti 2010

Igår OCH idag

Sorry att jag inte skrev nåt igår, men jag fick inte tid att skriva...

Igår på skolan hade jag jättekul! Det som är bra är att jag sitter breve Rachel, och Klara sitter framför :) PERFEKT!
Så jag och Rachel satt o skrattade typ hela lektionen x)

Efter skolan kom Åsa hem till mig, och vi slog in böckerna, och....ja...det blev kanske inte så bra...^^
När vi var klara så hade vi inget att göra, så vi gick till skolan för att se om några var där...och på vägen mötte vi Frida & Elin, så vi var med dem, så kom Klara efter en liten stund.

Sen åkte Åsa hem, och Klara & jag gick hem till mig och hade kul!
Spelade FIFA på Playstation 3...gick inte så bra för oss xD
Vi ville bara fälla andra spelare, så alla våra spelare fick rött kort typ, haha!

Vid typ nio gick hon hem, och då skulle jag gå o lägga mig....så jag har inte hunnit skriva nåt.
Tog inga bilder, så jag visar mönstret på min solfjäder.

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)