söndag 25 juli 2010

Första dagen på EUK



Första morgonen på EUK, men jag är inte där, för att jag vaknade halv tolv!
Förmodligen så är alla mina kompisar där nu...
Men, det är ju inte sista dagen :)

Igår så var det jättekul!
Först var jag lite på mötet, sen så jobbade jag i Tacotältet med Klara o Rachel!
Det var kul, men inte så mycket folk som köpte just då...men alla kanske inte vill äta just den tiden.
Men det som var bra, var att vi fick gratis mat...alla vi tog en TacoGrande...det är en större talrik med tacos. Vanligtvis så kostar den 85 ;-

Ikväll ska jag nog vara på mötet, om jag hittar någon kompis att vara med...




Känns som om jag har tappat greppet lite om Sagan om Ringen!
Det får INTE hända!!
Jag menar, det är ju den bästa filmen (och boken) som finns!
Tack Tolkien!
Jag är snart klar med Två Tornen, och snart ska jag se filmen

Mamma, du har LOVAT att vi ska se alla tre filmerna under sommaren!

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)