onsdag 28 juli 2010

Förlåt!

Nu har jag inte skrivit på två dagar, men jag har inte haft tid!
Haft jättekul!
Det kanske inte är så intressant för er att jag skriver upp allting...
Men jag kan säga att jag var på ett jättebra möte igår, han som predikade heter Hans Weichbrodt!

Jag var också på en enmanteater som heter ''Nehemja''

Imorse så blev jag väckt, min syster var där nere och sjöng jättehögt, samma sång hela tiden!
Jag som drömde en sån rolig dröm, men ändå konstig.

Den var så här:
Jag, mina kompisar, mamma, pappa o Victor tältade, typ utanför nåt hus i USA.
Jag kunde typ önska mig vadsomhelst, så jag önskade mig en klädkammare, med BARA nya saker, som bara jag och mina kompisar kunde se....
Sen så skulle vi typ köra till nån strand eller nåt, så jag fick köra bil helt själv, och andvända GPS, men det gick inte så bra....xP
Juste, en sak i drömmen var typ att en låång kille bråkade med mig, och ville slå mig....sen så önskade jag mig mitt i bråket nya kläder i klädkammaren xD så kom det fram en resväska, och min kompis tog den och slog den långa killen i huvet, haha!




Ha det bra //Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)