fredag 23 juli 2010

Best friends 4-ever


Hej!
Igår så var jag med dem bästa Klara o Åsa!
Först åkte vi och bowlade, sen åkte vi hem hit och öppnade presenter, åt pizza och så såg vi på en film!
Dem sov över, och idag så var Åsa tvungen att åka hem tidigt ;(
Så det var bara Clara och jag kvar, men vi hade kul också!
Vi gick hem till henne och badade i hennes pool..och det var varmt, men ändå kallt!
Sen gick vi till Livets Ord för att kolla...juste, för er som inte vet så har vi en Europakonferens varje år...och årets börjar imorgon kväll!
Så jag ska vara på mötet med mina bästisar, som jag vart med igår :P Ni vet ju nu deras namn!
Det ska bli en sååå mysig europakonferens, eller som en del kallar det : ''EUK''

By the way:
Hutchen jag byggde helt själv + lite hjälp av pappa

Söta örhängen ( fick av Åsa )
Fin tunika ( fick av Klara )
Söt kopp + gott godis ( fick av Åsa )
Bowling vid Fyrishov
Hah, hatar den här bilden, men den duger :P
På kvällen såg vi på ''Finding Neverland''
Den är såå sorglig...

Ha det BÄST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)