lördag 31 juli 2010

31 juli

Nu har jag inte skrivit på jättelänge!

Ida är det lördag, och imorgon slutar Europakonferensen!
Sen vet jag inte vad mer roligt som kommer hända innan 25 dagar har gått...om tre veckor typ börjar skolan igen -.-
Hoppas verkligen att det blir sommarväder....för att jag vill sola och bada! Hatar det här vädret, det är så grått och mulet!

Jag har inte hunnit ta några bilder, för att batteriet i min kamera är slut, och jag orkar inte ladda det...
Men jag kan visa gamla bilder :)

Våra löjtnadshjärtan! Fina va!?


Juste, kanske glömt säga det här, att jag har ÄNTLIGEN läst ut ''Sagan om de två tornen''
Så jag ska börja med ''Sagan om konugnens återkomst'' ikväll tror jah, för att jag orkar verkligen inte vara på Livets Ord ikväll, det blev så sent igår, men roligt vare att jobba i hamburgertältet..hade jättetrevligt!!
Men vid 15.00 så ska jag vara på ungdomsmötet...konserten blir nog för högt ljud för mig...

Ha det så bra //Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir överlycklig för varje kommentar ;)